czwartek, 15 listopada 2007

Ciufcia, czyli dziecięcy pociąg do internetu



Będąc młoda mamą i projektantką przyłączyłam się do Ciufci i zrobiłam grafikę dla kilku gierek.Czym jest Ciufcia? To portal o komunikacji rodzice - dziecko w sieci. Żyjemy w czasach, kiedy brak znajomości komputera w obu przypadkach, zarówno u dziecka jak i u rodzica może doprowadzić do braku porozumienia w późniejszym wieku. Dziecko szalejące na komputerze i nieobeznana mama - takie przypadki czasem źle się kończą - źle dla bezkarnie buszujących w sieci dzieci. Pracując razem, dzieci i rodzice mają szansę poznać internet, nauczyć się czegoś nowego. Gry edukacyjne rozwijają dzieci i uczą poruszania się w wirtualnym świecie, który tak jak "real" potrafi być czasem niebezpieczny.

1 komentarz:

Cinnamon Active pisze...

Czesc Magda tu Krzysiek tez lubie ciufcie-ciuchcie:) Smieszne te slowa jak sie ich nie uzywa na codzien. Polsat mial kiedys "program dla dzieciuffff..".
Chcialem Cie zapytac jeszcze o jedno wyslalem maila i po raz kolejny mam dziwne uczucie ze przepadl podobnie jak wczesniejszy (no chyba ze go poprostu zoignorowalas:( ). W dzisiejszych czasach przebic sie przez sciane firewall'i, spamkiller'ów i innych tego typu niespodzianek jest malo prawdopodobne z nowym adresem. Mam jednak nadzieje ze mi sie uda otrzymac jakás odpowiedz nawet jezeli to bedzie "Nie". Prosze daj znac na gis-fti@o2.pl czy dostalas maila?